Reklamacje
Odbiorcy usług mogą składać reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług oraz wysokości naliczonej opłaty.
Reklamacje, można złożyć w siedzibie Spółki, przesłać listem lub za pomocą poczty elektronicznej, bądź pod numerem telefonu uwidoczniony na fakturach.
W przypadku dostawy wody o jakości niezgodnej z regulaminem lub przerw w dostawach wody, odbiorca usług może złożyć pisemną reklamację w terminie 7 dni od dnia, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi, albo od dnia w którym usługa została wykonana, lub miała być wykonana.
Przedsiębiorstwo rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie dłużej niż w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia. W przypadku gdy reklamacja wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej, termin udzielenia odpowiedzi może ulec przedłużeniu do maksymalnie 1 miesiąca.
Zaliczenie odszkodowania lub należności na poczet przyszłych należności może nastąpić jedynie na wniosek odbiorcy usługi.
Zgłoszenie reklamacji wysokości naliczonej opłaty nie wstrzymuje obowiązku terminowego uregulowania należności.