wk 10lat

 

 

Wodociągi Kościańskie Sp z o.o. uruchomiły Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Korzystanie z portalu eBOK jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich odbiorców usług świadczonych przez spółkę, którzy zawarli ze spółką umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.

 

bramka sms

 

Wodociągi Kościańskie Sp z o.o. uruchomiły Platformę Informacyjną, działającej na zasadzie bramki SMS-owej. Korzystanie z Platformy Informacyjnej jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich odbiorców usług świadczonych przez spółkę, którzy zawarli ze spółką umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków. W celu otrzymywania bezpłatnych SMS wypełnij aneks (zobacz) i prześlij do siedziby spółki.

 


ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 (ZOBACZ)


UE

 

Zgłoś awarie
POGOTOWIE WOD-KAN

W godzinach 7:00-15:00

tel. 65 512 13 88

tel. 65 512 74 20

W pozostałych godzinach

tel. 65 512 15 88

kom. 605 250 163

 


 

Biuro czynne

Pon. - Pt. 7:00-15:00

tel. 605 830 750

Należności i zużycie

Z przyjemnością chcemy zachęcić Państwa do korzystania z nowego, wdrożonego rozwiązania e-Klient umożliwiającego dostęp do danych dotyczących zużycia wody oraz należności (niezapłacone faktury, upomnienia, monity).

Zalety nowej usługi:

- stały dostęp do aktualnych danych dotyczących zużycia wody dla wszystkich zamontowanych wodomierzy,

- podgląd należności do uregulowania wraz z terminem ich płatności,

- prosty i bezpieczny sposób logowania do bazy - indywidualny login (kod płatnika) i hasło (numer wodomierza),



- dostępna historia odczytów stanów wodomierzy od 01 stycznia 2013 roku,

- dostępna pełna historia należności pozostałych do uregulowania,

- Usługa jest dostępna poprzez naszą stronę internetową przez 24/h, 7 dni w tygodniu.

Zachęcamy do korzystania z nowej funkcjonalności.

PRZEJDŹ DO STRONY SYSTEMU E-KLIENT

 

 

 

ukraina

 

sprzedaż armatury 4