Wodociągi Kościańskie Sp z o.o. uruchomiły Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Korzystanie z portalu eBOK jest bezpłatne i przeznaczone dla wszystkich odbiorców usług świadczonych przez spółkę, którzy zawarli ze spółką umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków.

 


ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

 (ZOBACZ)


UE

 

Zgłoś awarie
POGOTOWIE WOD-KAN

W godzinach 7:00-15:00
tel. 0 65 512 13 88

W pozostałych godzinach
 tel. 0 65 512 15 88
 kom. 605 250 163

Rozmiar tekstu:

Odczyty wodomierzy

Wodomierze główne w domach mieszkalnych odczytywane są przez pracowników Spółki minimum 1 raz na dwa miesiące.

Spółka zatrudnia dwóch inkasentów, którzy odczytują wodomierze według ustalonych, powtarzalnych tras.

Odczyty wykonywane są w dni robocze. Każdy inkasent na życzenie Klienta winien okazać legitymację służbową ze zdjęciem.

Jeżeli inkasent nie zastanie Klienta w domu, to zostawia powiadomienie. Prosimy wówczas o podanie nam telefonicznie aktualnego odczytu wskazań wodomierza. Prosimy o podawanie odczytów wyłącznie wtedy, gdy inkasent nie zastanie Państwa w domu.

Odczyty należy podawać do Biura Obsługi Klienta Spółki w dni robocze w godzinach:

Poniedziałek 07.00 - 17.00
Wtorek – Piątek 07.00 - 15.00

tel. 65 512 13 88

Osobiście lub pocztą elektroniczną: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Podaj odczyt e-mailem.

Należy podawać odczyt (tj. wskazywany stan bieżący), a nie zużycie wody w odniesieniu do poprzedniego odczytu.

Należy podawać wszystkie czarne cyfry odczytane od lewej strony liczydła, łącznie z zerami, jeżeli wystąpiły przed właściwą wartością wskazania. Odczyt należy zaokrąglić do pełnych metrów sześciennych.